Kategooriad

Omniva

Korduma kippuvad küsimused

KKK's oleme vastanud küsimustele mis võivad Teil tekkida meilt kaupa tellides. Kui Te vastatud variantide seast enda küsimusele vastust ei leidnud, saatke meile oma küsimus e-maili aadressile info@cabinmax.ee või helistage +372 686 1777 

Kui pikk on kauba tarneaeg?

Kõik meie e-poes pakutavad tooted on olemas Tallinna laos (kui ei ole "otsas" märget toote juures), tarne kliendini toimub üldjuhul 1-2 tööpäeva jooksul ülekande laekumise hetkest. Kui toote juures on märge "otsas" kirjutage palun info@cabinmax.ee ning me täpsustame Teile konkreetse toote tarneaja.

Kui palju maksab transport?

Kaupa saadame klientidele Omniva postiautomaate kasutades.

Hinnad:
Pakiautomaadist -> pakiautomaati   Tasuta saatmine!
Pakiautomaadist -> postkontorisse  3,50€
Pakiautomaadist -> kulleriga kätte   5,50€
 

Kui tellite rohkem kui ühe toote siis transpordikulu arvestatakse ikka ainult ühe paki eest!

Kas Cabin Max käsipagas sobib ainult Ryanairi ja Air Balticu käsipagasi mõõtudesse?

Meie tooted on disainitud just odavlennufirmade nõudeid silmas pidades, kuid sellegipoolest sobib  meie pagas väga hästi ka enamus teiste lennufirmade käsipagasiks (hetkel sobilik üle 50'ne lennufirma käsipagasiks). Sobivusest annab hea ettekujutuse ka meie kodulehel olev "Käsipagasi mõõdutabel" kus on kirjas väga paljude erinevate lennufirmade aktsepteeritavad käsipagasite mõõdud.

Kas hinnad e-poes sisaldavad käibemaksu?

Kõik e-poes müüdavad kaubad sisaldavad hinnas 20% käibemaksu.

Kas Teil on ka füüsiline pood kus saaksin kaupa enne ostu näha ja katsuda?

Tegutseme ainult veebipoena. Kuid toote mitte sobivuse puhul on kõigil toodetel tagastusõigus.

Garantii ja pretensioonide esitamise aeg

Pretensiooni esitamise tähtaeg on VÕS-e §-s 218 sätestatud tähtaeg (2 aastat), mille jooksul vastutab CrystalShine OÜ kauba lepingutingimustele mittevastavuse eest ehk siis selle aja jooksul on tarbijal õigus esitada meile pretensioon. Pretensiooni ei saa esitada kui puudus on tekkinud järgnevatel põhjustel:

-Toodet on kasutatud hoolimatult või mitte sihtotstarbeliselt (näiteks on käsipagasi kotiga veetud üle 14kg raskusi)

-Toodet pole hooldatud ettekirjutuste kohaselt
-Toode on vigastatud ostja või kasutaja süül.

Tagastusõigus

E-poest ostetud kaubad saab soovi korral kaupmehele tagastada. Tagastamise õigus kehtib 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest (pakiautomaati tellitud toodetele alates pakiautomaati saabumise teate kättesaamisest) ning seda ka juhul, kui tegemist ei ole puudusega kaubaga.
 
Esita tagastamise avaldus

Saada email info@cabinmax.ee meilile pealkirjaga „Tagastamine“, märkides ära tagastatavad tooted ja nende kogused. Saadame peale meili saamist Teile pakiautomaadi tagastussildi millega saate toote meile tagasi saata. Kaup tagasta võimalusel originaal-transpordipakendis ning kõik ühe tellimuse raames tagastatavad kaubad korraga. Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja rikkumata (kliendil on õigus kaubaga tutvuda viisil, nagu see on lubatud tavapäraselt poes ning klient vastutab kaubaga tutvumisel kauba väärtuse vähenemise eest, kui ta on kaupa kasutanud eeltoodust muul viisil).

 
Tagasta kaubad

Omniva pakiautomaadist kätte saadud tooted võid samuti tagastada pakiautomaadi kaudu, kasutades meie poolt saadetud tagastussilti.

Tagastame Teile ostusumma

Tagastatud kauba eest tagastab CrystalShine OÜ kliendile ostusumma viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.
 
Lepingust taganemiseks loetakse ka juhud, kus klient ei tule 14 päeva jooksul kaubale järele või ei võta kaupa välja postiautomaadist 7 kalendripäeva jooksul.  Tagastame sellistel juhtudel ostusumma koos postikuluga viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.
Rikutud või kahjustanud tooteid tagastada ei ole võimalik.

 

Kui online tellimine Teile keeruline ja aeganõudev tundub siis võite tellimuse esitada vabas vormis ka e-mailile info@cabinmax.ee, samuti võite tellimuse edastada telefoni teel +372 686 1777 

Privaatsuspoliitika

Käesoleva privaatsuspoliitika tingimused kehtivad CrystalShine OÜ e-poes (www.cabinmax.ee). Privaatsuspoliitika põhimõtted käsitlevad klientide isikuandmete kogumist, kasutamist, avaldamist, edastamist ja talletamist (edaspidi koos nimetatud „töötlemine“). Isikuandmeid töödeldakse vaid kooskõlas õigusaktides kehtestatud nõuetega ning rakendades kõiki ettevaatusabinõusid isikuandmete kaitsmiseks. Veebilehe kasutamisega kinnitab klient oma nõustumist käesoleva privaatsuspoliitikaga.


Isikuandmete töötlemine
Veebipoe www.cabinmax.ee isikuandmete vastutav töötleja on CrystalShine OÜ (registrikood 11397733) asukohaga Narva mnt. 7, 10117 Tallinn, e-post info@cabinmax.ee.

Milliseid isikuandmeid töödeldakse

  • Ees- ja perekonnanimi
  • Isikukood
  • Telefoninumber
  • E-posti aadress
  • Elukoha- ja/või kauba kohale toimetamise aadress
  • Pangakonto number
  • Kaupade ja teenuste maksumus ja maksetega seotud andmed (ostuajalugu)
  • E-kanali puhul IP-aadress
  • Klienditoe andmed


Mis eesmärgil isikuandmeid töödeldakse
Isikuandmeid kasutatakse kliendi tellimuste haldamiseks ja kauba kohale toimetamiseks. Ostuajaloo andmeid (ostu kuupäev, kaup, kogus, kliendi andmed) kasutatakse ostetud kaupade ja teenuste ülevaate koostamiseks ning kliendieelistuste analüüsimiseks. Pangakonto numbrit kasutatakse kliendile maksete tagastamiseks. Isikuandmeid nagu e-post, telefoni nr, kliendi nimi, töödeldakse selleks, et lahendada kaupade ja teenuste osutamise seonduvaid küsimusi (klienditugi). Veebipoe kasutaja IP-aadressi või teisi võrguidentifikaatoreid töödeldakse veebipoe kui infoühiskonna teenuse osutamiseks ning veebikasutusstatistika tegemiseks.


Õiguslik alus
Isikuandmete töötlemine toimub kliendiga sõlmitud lepingu täitmise eesmärgil. Isikuandmete töötlemine toimub juriidilise kohustuse täitmiseks (nt raamatupidamine ja tarbijavaidluste lahendamine). Andmetöötlus toimub kliendi nõusolekul järgmiste tegevuste täitmiseks: turundussõnumite edastamiseks.


Vastuvõtjad, kellele isikuandmed edastatakse
Isikuandmed edastatakse veebipoe klienditoele ostude ja ostuajaloo haldamiseks ja kliendiprobleemide lahendamiseks. Nimi, telefoninumber ja e-posti aadress edastatakse kliendi poolt valitud transporditeenuse pakkujale. Kui tegemist on kulleriga kohale toimetatava kaubaga, siis edastatakse lisaks kontaktandmetele ka kliendi aadress. Isikuandmeid võidakse edastada infotehnoloogia teenuste pakkujatele, kui see on vajalik veebipoe funktsionaalsuse või andmemajutuse tagamiseks.


Turvalisus ja andmetele ligipääs

Isikuandmeid hoitakse Radicenteri serverites, mis asuvad Euroopa Liidu liikmesriigi või Euroopa Liidu majanduspiirkonnaga liitunud riikide territooriumil. Juurdepääs isikuandmetele on veebipoe töötajatel, kes saavad isikuandmetega tutvuda selleks, et lahendada veebipoe kasutamisega seonduvaid tehnilisi küsimusi ning osutada klienditoe teenust. Veebipood rakendab asjakohaseid füüsilisi, organisatsioonilisi ja infotehnilisi turvameetmeid, et kaitsta isikuandmeid juhusliku või ebaseadusliku hävitamise, kaotsimineku, muutmise või loata juurdepääsu ja avalikustamise eest. Isikuandmete edastamine veebipoe volitatud töötlejatele (nt transporditeenuse pakkuja ja andmemajutus) toimub veebipoe ja volitatud töötlejatega sõlmitud lepingute alusel. Volitatud töötlejaid on kohustatud tagama isikuandmete töötlemisel asjakohased kaitsemeetmed.


Isikuandmetega tutvumine ja parandamine
Isikuandmetega saab tutvuda ning neid vajadusel parandada klienditoe vahendusel.


Nõusoleku tagasivõtmine
Kui isikundmete töötlemine toimub kliendi nõusoleku alusel, siis on kliendil õigus nõusolek tagasi võtta teavitades sellest kliendituge e-posti teel (info@cabinmax.ee). Registreeritud klient saab nõusolekuid hallata ka oma kasutajakontol.


Säilitamine
Veebipoes säilitatakse ostuajalugu seitse aastat. Maksetega ja tarbijavaidlustega seotud vaidluste korral säilitatakse isikuandmed kuni nõude täitmiseni või aegumistähtaja lõpuni. Raamatupidamise jaoks vajalikud isikuandmed säilitatakse seitse aastat.


Kustutamine
Isikuandmete kustutamiseks tuleb võtta ühendust klienditoega e-posti teel (info@cabinmax.ee). Kustutamistaotlusele vastatakse mitte hiljem kui kuu aja jooksul ning täpsustakse andmete kustutamise perioodi.


Ülekandmine
E-posti teel esitatud isikuandmete ülekandmise taotlusele vastatakse hiljemalt kuu aja jooksul. Klienditugi tuvastab isikusamasuse ja teavitab isikuandmetest, mis kuuluvad ülekandmisele.


Otseturustusteated
E-maili, aadressi ja telefoninumbrit kasutatakse otseturundusteadete saatmiseks, kui klient on andnud vastava nõusoleku. Kui klient ei soovi saada otseturustusteateid, siis tuleb valida e-kirja jaluses vastav viide või võtta ühendust klienditoega. Veebipoe registreeritud klient saab nõusolekuid hallata sisenedes oma kasutajakontole.


Vaidluste lahendamine
Isikuandmete töötlemisega seotud vaidluste lahendamine toimub klienditoe vahendusel (aadress: Narva mnt. 7, 10117 Tallinn; e-post: info@cabinmax.ee). Järelevalveasutus on Eesti Andmekaitse Inspektsioon (info@aki.ee).