Kategooriad

Omniva

Korduma kippuvad küsimused

KKK's oleme vastanud küsimustele mis võivad Teil tekkida meilt kaupa tellides. Kui Te vastatud variantide seast enda omale vastust ei leidnud, saatke meile oma küsimus e-maili aadressile info@cabinmax.ee või helistage +372 686 1777 

Kui pikk on kauba tarneaeg?

Kõik meie e-poes pakutavad tooted on olemas Tallinna laos (kui ei ole "otsas" märget toote juures), tarne kliendini toimub üldjuhul 1 tööpäeva jooksul ülekande laekumise hetkest.

Kui palju maksab transport?

Kaupa saadame klientidele Omniva postiautomaate kasutades.

Hinnad:
Pakiautomaadist -> pakiautomaati   Tasuta saatmine!
Pakiautomaadist -> postkontorisse  3,50€
Pakiautomaadist -> kulleriga kätte   5,50€
 

Kui tellite rohkem kui ühe toote siis transpordikulu arvestatakse ikka ainult ühe paki eest!

Kas Teil on olemas füüsiline pood, kus saaksin kaupa vaadata ning katsuda?

Selleks, et tegevuskulusi võimalikult madalal hoida ning Teile parimat hinda pakkuda tegutseme ainult e-poena, füüsilist poodi kus kaupa näha ja katsuda saaks ei ole. Teame, et raske on osta kaupa internetist seda enne mitte nägemata kuid kõigil meie klientidel on ka kauba tagastusõigus. Kui Te ei ole tellitud kauba kvaliteediga rahul siis saatke kasutamata tooted originaalpakendis 14 päeva jooksul alates kättesaamisest meile tagasi ning me kanname Teile raha tagasi.

Kas Cabin Max käsipagas sobib ainult Ryanairi ja Air Balticu käsipagasi mõõtudesse?

Meie tooted on disainitud just odavlennufirmade nõudeid silmas pidades, kuid sellegipoolest sobib  meie pagas väga hästi ka enamus teiste lennufirmade käsipagasiks (hetkel sobilik üle 50'ne lennufirma käsipagasiks). Sobivusest annab hea ettekujutuse ka meie kodulehel olev "Käsipagasi mõõdutabel" kus on kirjas väga paljude erinevate lennufirmade aktsepteeritavad käsipagasite mõõdud.

Kas hinnad e-poes sisaldavad käibemaksu?

Kõik e-poes müüdavad kaubad sisaldavad hinnas 20% käibemaksu.

Garantii ja pretensioonide esitamise aeg

Pretensiooni esitamise tähtaeg on VÕS-e §-s 218 sätestatud tähtaeg (2 aastat), mille jooksul vastutab CrystalShine OÜ kauba lepingutingimustele mittevastavuse eest ehk siis selle aja jooksul on tarbijal õigus esitada meile pretensioon. Pretensiooni ei saa esitada kui puudus on tekkinud järgnevatel põhjustel:

-Toodet on kasutatud hoolimatult või mitte sihtotstarbeliselt (näiteks on käsipagasi kotiga veetud üle 14kg raskusi)

-Toodet pole hooldatud ettekirjutuste kohaselt
-Toode on vigastatud ostja või kasutaja süül.

 

Kui online tellimine Teile keeruline ja aeganõudev tundub siis võite tellimuse esitada vabas vormis ka e-mailile info@cabinmax.ee, samuti võite tellimuse edastada telefoni teel +372 686 1777